Guz na szyi u kota?
AZ
2011-11-04 07:44:32 UTC
Przygarnalem prawie 4 lata temu 4,5 letnia kotke, teraz ma cos ok. 8
lat. Wczoraj wieczorem wymacalem u niej na szyi chyba guza, jest z
prawej strony chyba krtani (tego co drzy jak kot mruczy ;-)) i ma
powierzchnie czubka palca wskazujacego. Nie widac tego patrzac normalnie
na kota tylko da sie wyczuc ze po drugiej stronie mozna palec wlozyc a
po tej nie. Co to moze byc? Dzisiaj wieczorem zabieram kotke do
weterynarza ale moze jest tu ktos kto spotkal sie z podobnym
przypadkiem.

Dziekuje z gory za odpowiedzi.
Artur
Przemysław Gubernat
2011-11-04 09:29:32 UTC
Post by AZ
[...]
Guz albo kot jest za-chipowany.
--
[WRC] Biały Scenic 2000 1,9 dTI
CB: Intek M-490 ML 145

+-=-=-=-=-=-=-=- Przemysław Gubernat -=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-+
| _API Internet_ A. Stolarczyk i P. Gubernat Spółka Jawna |
+-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-+
Krzysztof
2011-11-04 15:10:35 UTC
Post by Przemysław Gubernat
Post by AZ
[...]
Jeśli kilka dni temu jeszcze tego nie było, to głosuję raczej za
powiększonym węzłem chłonnym, albo torbielą szyi. Ale ja się zawodowo
znam na człowiekach a nie na kotach.
Krzysztof
AZ
2011-11-04 15:21:50 UTC
Ten wpis może być nieodpowiedni. Kliknij, aby go wyświetlić.
Joanna Czaplińska
2011-11-04 18:08:09 UTC
Post by AZ
Post by Krzysztof
Jeśli kilka dni temu jeszcze tego nie było, to głosuję raczej za
powiększonym węzłem chłonnym, albo torbielą szyi. Ale ja się zawodowo
znam na człowiekach a nie na kotach.
A nie za duze to na wezel chlonny? Nie jest to "kulka" tylko prawie
plaskie i nie jakos bardzo twarde, mieksze. Zobaczymy co wet powie.
Hm, właśnie jak płaskie i niezbyt twarde to może byc węzeł chłonny. Ale
jak tylko córka lekarki jestem. Czekamy na werdykt weta, daj znać.

Joanna
AZ
2011-11-04 20:49:51 UTC
Post by Joanna Czaplińska
Hm, właśnie jak płaskie i niezbyt twarde to może byc węzeł chłonny. Ale
jak tylko córka lekarki jestem. Czekamy na werdykt weta, daj znać.
Początkowa diagnoza jest nijaka, ponoć jest to wypełnione płynem i na
węzeł chłonny to nie wygląda (nie to miejsce). Jutro jestem umówiony u
specjalisty USG. Narazie kocie to nie przeszkadza, może delikatnie
ciężej oddychać. Mogli przekłuć dzisiaj ale jakby się okazało, że
trzeba wycinać to szkoda kota szprycować narkozą.

--
Artur
ZZR 1200
a***@gmail.com