szczepienie
Smok Eustachy
2015-08-13 20:41:16 UTC
Polazłem dziś do weta szczepić kota na œściekliznę a ona mi mówi, że nie
trzeba wystarczy co 2 lata. Prawda to jest?
Gośka
2015-08-14 12:53:55 UTC
Post by Smok Eustachy
Polazłem dziś do weta szczepić kota na œściekliznę a ona mi mówi, że nie
trzeba wystarczy co 2 lata. Prawda to jest?
Jeżeli w okolicy nie zanotowano ostatnio przypadków wścieklizny,
to nie ma konieczności szczepienia. :)

Gośka
--
Jeżeli posiadanie duszy oznacza zdolność odczuwania
miłości i lojalności i wdzięczności, to zwierzęta
James Herriot "To nie powinno się zdarzyć"
Darka
2015-10-21 06:33:48 UTC
Z tego co wiem,to zwierzeta szczepi sie profilaktycznie raz do roku...
Ikselka
2015-10-22 14:56:40 UTC
Post by Darka
Polazłem dziś do weta szczepić kota na ?ściekliznę a ona mi mówi, że nie
trzeba wystarczy co 2 lata. Prawda to jest?
Z tego co wiem,to zwierzeta szczepi sie profilaktycznie raz do roku...
Tak naprawdę wystarczy raz na trzy, tyke czasu działa szczepionka.
Weterynarze przesadzają.
--
XL