Czy słodzona herbata może być szkodliwa dla kota?
rageofhonor
2015-06-11 10:57:10 UTC
Wczoraj postawiłem na podłodze kubek z herbatą bo na biurku potrzebowałem
więcej miejsca. Po chwili przyszedł kot i zauważyłem że głowa była w środku.
Chyba pił herbatę. Zastanawiam się teraz czy nie może ona mu jakoś
zaszkodzić. Zawszę daję 2 łyżeczki cukru. Jak wiadomo cukier nie jest dobry
dla zębów a kot ich sobie nie myje itd
gocha
2015-06-11 18:44:02 UTC
Post by rageofhonor
[...]
Cukier nie jest zdrowy dla kotów, ale taki jeden incydent na pewno
mu nie zaszkodził. :)

Pozdrowienia,

Gośka
--
Jeżeli posiadanie duszy oznacza zdolność odczuwania
miłości i lojalności i wdzięczności, to zwierzęta
James Herriot "To nie powinno się zdarzyć"
Ikselka
2015-06-15 23:27:00 UTC
Post by rageofhonor
[...]
Kot wie, co dobre :-))
Poza tym może kotu chodziło o herbatę (teina - narkotyk), nie o cukier -
jeden z moich kotów notorycznie wylizuje pozostawione kubki po kawie, nawet
niesłodzonej. Zlizuje też klej ze śladów po etykietach, także taśmę klejącą
wylizuje z lubością. Koty to w większości narkomani :-D
XL http://tiny.pl/gqpzr
Darka
Nie,jezeli to byla jednorazowa sytuacja,to mu nie zaszkodzi.
Ikselka
2015-10-22 14:55:58 UTC
Post by Darka
Post by rageofhonor
[...]
Mój Mruczysław Chrobry notorycznie dobiera się do filiżanek po kawie -
kofeinista 3-)))
--
XL