Kot irlandzki. Jest taka rasa??
Ann
2005-08-13 17:29:23 UTC
Na allegro ciagle pojawiaja sie ogloszenia goscia, ktory sprzedaje koty
jakoby "irlandzkie". Pytalam go co to za rasa i po jakich rodzicach, ale nie
odpowiedzial. Pierwsze slysze, ze jest taka rasa, ale moze sie myle?

Zastanawiam sie tylko skad ma tyle kotow i to okreslonego koloru.. Wczesniej
byly tricolorki, kiedys tam same rude, a teraz te..

Pozdrawiam
Ann
Katarzyna 'Bastet' Świderska
2005-08-13 17:36:12 UTC
Post by Ann
Na allegro ciagle pojawiaja sie ogloszenia goscia, ktory sprzedaje koty
jakoby "irlandzkie".
Irlanckie.

A mnie zastanawia rasa sjamska. :)

Google twierdzi, ze nie ma takiej rasy jak irlandzka.
--
pa!
Bastet_Milo "See you in space
gg:408044 Cowboy Bebop
Ann
2005-08-17 07:33:11 UTC
Post by Katarzyna 'Bastet' Świderska
Google twierdzi, ze nie ma takiej rasy jak irlandzka.
No wlasnie.. Ale myslalam, ze sie myli :-) Bo o ile mozna zrozumiec
podstawianie pod istniejaca rase, o tyle nie rozumiem podstawiania pod cos
co nie istnieje. No ale bez rodowodu to mozna wszystko wmowic. W
zaleznosci od tego co kto szuka.

Pozdrawiam
Ann

Sowa
2005-08-14 10:20:41 UTC
Post by Ann
[...]
Żadna rasa, kto by srzedał rasowca za 50 zł?
--
Edyta Czyż
Post by Ann
Sowa<<
CZARNE RZONDZOM ;)
Elske
2005-08-14 11:54:37 UTC
Post by Sowa
Żadna rasa, kto by srzedał rasowca za 50 zł?
Ale kocie piękne - zwlaszcza ten z prawej. Łaciaty taki :-)
--
Kaja Szwarc
http://elske.private.pl; http://histeryczka.blog.pl
http://lilypie.com/baby1/060530/3/3/1/+1
Dorota 'Lakshmi' Podlejska
2005-08-14 12:35:01 UTC
Sowa napisal(a):
[...]

: Żadna rasa, kto by srzedał rasowca za 50 zł?

A ja wlasnie rozdalam, za calkowicie darmo kotke brytyjska, z rodowodem,
czteromiesieczna... Nie generalizuj, tacy "wariaci" jak ja jeszcze chodza
po tym swiecie, tyle ze ich kotow na allegro sie nie znajdzie.
--
Dorota 'Lakshmi' Podlejska <***@lakshmi.eu.org>
http://underleyhall.nbox.pl/
Joanna.Czaplinska
2005-08-14 14:01:17 UTC
Post by Dorota 'Lakshmi' Podlejska
[...]
[...]
Uuuu czemu nie mi... miałabym posag z głowy [1]... Ale następnym razem daj
cynk :)

Joannna

[1] Córka ma obiecane w posagu brytyjczyka i ksiazki :)
http://underleyhall.nbox.pl/
Ana
2005-08-14 16:53:59 UTC
[...]
Mi też możesz dać cynk, jak następnym razem nie będziesz chciała kogoś
obdarować:) A którego oddałaś (Delve, Dekleina czy Derelika)? - jeśli można
wiedzieć, oczywiście.
Pozdrawiam!
Ana
2005-08-14 16:55:53 UTC
Użytkownik "Joanna.Czaplinska"
[...]
Oczywiście, miało być "jak następnym razem będziesz chciała kogoś
obdarować":)
Dorota 'Lakshmi' Podlejska
2005-08-14 19:44:53 UTC
Ana napisal(a):
:
: Mi też możesz dać cynk, jak następnym razem nie będziesz chciała kogoś
: obdarować:) A którego oddałaś (Delve, Dekleina czy Derelika)? - jeśli można
: wiedzieć, oczywiście.

Dzisiaj do nowego domku pojechala Delvinka. Miala zostac z nami, ale jej
mamusia postawila wyrazne veto, a z dominujacym kotem w domu sie nie
dyskutuje ;)
A jako ze jej mamusie tez dostalam w absolutnym prezencie, to nie moglam
jej po prostu ot tak sprzedac.
I mam juz dobre wiesci z jej nowego domku :)

A co do obdarowywania - kota sasiadki sie puscila, brytyjeczka blukremka bez
rodowodu - dorwal ja w pierwszej rujce osiedlowy rudy macho (dala noge
przez drzwi i znalazla sie kilka godzin pozniej). W tej chwili maluchy sa
absolutnie malutkie (maja tydzien), ale za jakis czas bede szukac domku dla
niebiesko-kremowej koteczki i kremowego kocurka, starsza pani nie moze
zatrzymac kociat, a zupelnie nie wie jak sie zabrac za adopcje kociakow.
--
Dorota 'Lakshmi' Podlejska <***@lakshmi.eu.org>
http://underleyhall.nbox.pl/
Justyna
Oj Lakshmi juz widze te kolejki :)
Sowa
2005-08-15 14:32:10 UTC
[...]
I o to mi właśnie chodzi, kota rasowego można _dostać_ lub zakupić za cenę
symboliczną od hodowcy z różnych względów.
Ale żaden hodowca nie będzie sprzedawał swoich wychuchanych rasowców po 50
zeta przez Allegro, komu popadnie. I to hurtem po każdym miocie.

To jednak jest taka mała różnica. :-)
--
Edyta Czyż
http://www.bogmar.com.pl/koty/zur_1.jpg